Monday, July 30, 2012

Aku ingin kembali....

Tiba-tiba entah macam mana, aku terklik blogku yang dah lama kuabaikan. Insyaallah, akan kulapangkan masa untuk menulis sesuatu di sini. Semoga kepulanganku ke sini akan memberikan makna yang lebih besar kepada kehidupanku sekarang.

Yang terkini:
Yang nyata aku semakin besar.... dari segi saiz. huhu
Dan aku juga semakin berat.... huhuhu
Kali terakhir aku menulis di sini, aku sekitar 68 kg.
dan 2 minggu yang lalu aku seberat 76kg!
pagi tadi aku timbang, aku dan turun ke 72kg. hehe tapi... itu berat selepas sahur.
Kalau berat selepas berbuka puasa biasanya akan naik dalam sekilo...
walau bagaimanapun aku akan terus berusaha untuk mengurangkan berat badanku...
sekurang-kurangnya kembali seperti dulu... 68kg.

Inilah sasaranku...
menjelang raya, berat badanku 68kg....
mampukah aku?
Insyaallah.... sekiranya aku berdisiplin dan tak makan banyak sangat semasa berbuka dan...
minum air banyak-banyak ...
Masalahnya pada bulan puasa, macam mana nak minum air banyak-banyak? Paling banyak pun
2.5 liter sahaja.... huhuhu

No comments: