Sunday, July 13, 2008

Cheer 2008

Semalam our Cheer Leaders dapat top 15. Hari ini malang sekali tak dapat top five. Tadi wa pergi Bukit Jalil tengok persembahan our girls. not bad actually; tak nampak kesalahan. Puas hati jugak. Tapi kenapa tak menang ya? Mungkin ada kriteria-kriteria tertentu yang kami lacking. Jannah and the girls janganlah bersedih sangat ya, yang penting anda memang hebat di mata kami. Kita selami kekurangan kita dan perbaik pada masa depan.

Lepas tengok Cheer 2008, kami cari makan. Biasalah kalau ada Rosli, kami tak gaduh tentang kedai makan; tahu saya di ceruk mana ada tempat makan yang best. Kami dibawa ke kedai ala minang. Sedap juga makanannya. Dendengnya sedap dan rangup. Wa pun belilah bungkus bawak balik. Mak oi.... mahalnya.Sepuluh hengget agak-agak sepiring. Nasib baiklah sedap.

Lepas makan kami solat zohor di Masjid Kampung Baru. Dalam mesjid on the way nak ke toilet, wa nampak banyak betul periuk besar-besar. Tak terkira wa, mesti derang gunakan periuk ni untuk masak bubur lambuk yang terkenaltu.

Kami terus balik ke sekolah. Berkemas. Siti Normah kemaskan barang-barangnya. Dia kena jugak duduk di bilik VP tu... so wa pun boleh kemaskan barang. Wa sempatlah pindahkan 2 kabinet tu.... yang lelain tu nantilah, buat pelan-pelan. Bukan ada pun pengganti lagi yang nak duduk kat tempat wa tu. Unless ada guru sedia ada yang nak duduk di tempat tu.

Roslina, i know u loves Panitia Moral so much. Panitia Moral tu memang dah sinonim dengan u. But Panitia BM needs u very much. Please consider. Lets work together as we always do and will. huhuhu kenapa wa emo ni...?

3 comments:

Anonymous said...

CLiz, jom kita form cheer leading group wanita2 KBR, jom!!

Lezah Zaini said...

harharhar

Go CS go, go CS go, gooooooooo CS!! u go girl....

hamacam, ok tak...

Anonymous said...

Ngeh ngeh ngeh .. wa baca part 'u go girl' at 1235am. Mata wa yg dah kelat2 rambutan muda ni tetiba terang benderang u .. :-)