Wednesday, December 24, 2008

Hari ini lebih baik daripada semalam...

It is past 10 already but i'm still in school. But tonight, I am accompanied by a friend @VP yang sibuk menyiapkan jadual individu guru-guru. Mesyuarat guru bahagian menengah akan diadakan pada 2 Januari ini ditunda dari 30 Disember disebabkan pada hari tersebut keputusan PMR akan diumumkan. Mesyarat staff SSB dengan Pengetua tetap akan diadakan pada 30 Dis. Entah kenapa tiada rasa gementar pula apabila menyebut hari keputusan PMR ini. Agaknya kerana terlalu bimbang akan Yearbook, yang lain seperti tak penting pula. (buat masa ini)

Hari ini saya dapat menyiapkan banyak muka surat, kecuali page Installation of Prefects dan kelas-kelas tahun 1,3 dan 4. So esok, saya mesti siapkan pages-pages tersebut. (rosak bahasa huhu). Selain itu hanya semakan. Sekarang kerja-kerja terhenti kerana pC ada problem. lambat sangat. Its says "virtual memory is too low". So I take a break dan gunakan komputer Yoges and blog.

On Friday, saya akan jumpa Mrs Tan dan oh ya... Mr Lim is coming to discuss about CD yearbook at 10.30 am. Agak-agaknya boleh tak saya tidur lena selepas itu?

No comments: