Thursday, October 9, 2008

Masak-masak

Penatnya hari ini. Dahlah balik tadi jem giler... dekat 2 jam baru sampai rumah, pastu ingat nak buat cucur udang letak kucai, tup tup tak ada udang pulak. Setelah berehat seketika, wa pun pergilah ke NSK dengan Ira jiran sebelah pergi beli udang dan barang nak masak-masak, Jiran tetangga nak datang ke rumah beraya. So wa nak preparelah sikit. Cadangnya wa nak masak laksa, sambal kacang, masak lodeh, goreng nugget dan agar-agar. Setelah mengerjakan udang dan ikan, wa pun masaklah nasik impit. 41 peket semuanyer yang comel-comel tu. Pastu, wa masak agar-agar fruit coktail. Dah siap dah... The rest tomorrowlah, wa dah penat dan mengantuk. Harap esok tak terlewat bangun. Eh, siapa yang sudi datang tu, datanglah after maghrib. u can come early to help. hahaha....
Cucur kucai, esok jerlah buat...

4 comments:

somuffins said...

Sengaja tak nak kasi kita datang eh? Alamat pun tak kasi? Sob3..

cikguliz said...

Untuk CS ada hari yang spesial. sebab tu tak jemput hari ini. Penat lah CS, buat pada hari kerja. Nasib baik ada yang tolong.

Neway, bilalah agaknya CS akan sampai ke rumah saya.

cikguliz said...

Untuk CS ada hari yang spesial. sebab tu tak jemput hari ini. Penat lah CS, buat pada hari kerja. Nasib baik ada yang tolong.

Neway, bilalah agaknya CS akan sampai ke rumah saya.

somuffins said...

Hehee.. saja usik. Kita kat sini bz merewang waak..