Tuesday, December 23, 2008

Another day has passed.....

....and yet Yearbook masih belum siap. Harap esok Roslina akan datang esok bawa pembetulan untuk CD Yearbook, Lim dah YM tanya perkembangan. Hari ini saya balik pukul 10.00 malam, sorang-sorang jer, alhamdulillah tak ada perasaan takut pada malam ini, tu yang bertahan sampai pukul 10.00 malam. Tapi yang sebenarnya teruja benar nak siapkan beberapa muka surat lagi. Tapi apakan daya, dah malam benar. Hari ini saya gembira juga kerana hanya tinggal beberapa muka surat yang perlu disiapkan. Insya-Allah kalau tak ada aral merintang, esok siap kot.

Sebenarnya ada 4 mukasurat tentang keputusan peperiksaan yang belum buat, netball dan cheerleading yang entah ke mana, hari anugerah, merdeka day, intallation of prefects nak kena redesign and one page divider. So total = 10 pages. And i'm not sure sama ada pages std 1, std 4 and 5 Dahlia ada pada Nik Fadzreen. Kalau tak ada kena tambah lagi 7 pages to do. So all together another 17 pages.

Nasib baik Yesheng dapat hantar maklumat tentang keputusan peperiksaan tu, bolehlah saya tengok-tengok macam mana nak buat tentang page itu malam ini. Pastu saya nak buat page netball. Sekarang pun dah almost 12. One page pun dah kira ok.

Terima kasih kepada Helmy yang tolong buat editing pafa hari ini, kira tak banyak lagilah yang nak dibetulkan. Kalau Helmy dapat tolong habiskan esok, legalah. Harap-harap petang esok boleh tunjuk kepada Mrs Tan. Ron akan datang on Friday ambik CD untuk buat injeck proof for colored pages. Saya benar-benar berharap, by tomorrow semuanya akan siap betul-betul. On thursday, saya nak fokus pada CD Yearbook, nak buat corrections. Banyak pulak tu....

Kepada Puteri Nadia,
I'm sorry to hear that your baby dapat chicken pox. Kecik-kecik dapat penyakit ini payah juga. Takperlah, u jagalah baby tu baik-baik. U jangan bimbang kalau tak dapat datang ke sekolah. Dah nak dekat siap pun. Anyway, thanks for your concern.

Hari ini lebih baik daripada semalam. Taklah stress sangat. I'm ok and I am happy. :)))

No comments: