Monday, August 2, 2010

Melbourne - Kota Pendidikan

Seronoknya dapat pergi Melbourne! Walaupun hanya 6 hari 4 malam sahaja, tetapi peluang yang telah diperoleh telah dimanfaatkan sebaik-baiknya. Terima kasih SSB yang telah memilih saya antara yang terpilih. :-)
Walaupun kunjungan kami ke Melbourne telah berlalu pada Jun yang lepas, namun tidaklah terlalu lewat untu saya mengabadikan kenangan tersebut di dalam blog ini untuk tatapan masa depan. 4 guru yang terpilih, tahniah kepada kami hihi Kak Pah, Wong dan Roseni yang kemudian digantikan oleh Jannah kerana Roseni tak dapat pergi, pergi bersama-sama suami Wong, Roslina dan Wan. Di sana, kami disertai pula rombongan elit iaitu Pn H dan suami, Pn RM dan anaknya, Pn SNH dan Cik P. Gembiranya kerana ahli rombongan semakin banyak.
Hari Pertama- 6 Jun 20108 jam di kapal terbang tak terasa kerana saya main game saya. ala word game. Lagipun tak dapat tidur kerana siang lagi. Sampai di Melbourne dah pukul 11.30 malam.
Setelah check-in di hotel, saya sempat lagi ke 7-E cari makanan. Hujan renyai di Melbourne.Hari Kedua - 7 Jun 2010 (Isnin)
Ada sedikit masa sebelum ke Philips Island - kami belasah ronda-ronda Melbourne - cuba mengenal nama-nama jalan dan nama-nama kedai. hakhak.Banyak jugak duit aku habis kat sini. :-(

Lawatan ke Philips Island. Perjalanan agak jauh. Dalam perjalanan kami singgah di beberapa tempat.

Hari ketiga - 8 Jun 2010 (Selasa)

School Visit. Kami melawat ke sekolah menengah. Chopperfield College. Banyak yang kami pelajari di sini.

Hari keempat- 9 Jun 2010 (Rabu)

School Visit - kami ke sekolah rendah pula.
and Melbourne Tour - hujan renyai-renyai.

Hari kelima - 10 Jun (Khamis)
Puffing Billy - Hoot hoot!

Hari keenam - 11 Jun 2010 LCCT Kuala Lumpur.

Gambar-gambar akan menyusul. :D

No comments: